Geen producten gevonden

Excuses voor het ongemak.

Geen resultaten met de geselecteerde parameters. Ga een stap terug, verwijder de filters of ga direct naar een productcategorie hieronder.

Geen producten gevonden

Strijp S by night

Financieel Administratief Medewerker (parttime / bijbaan)

8+u/week, locatie Eindhoven

Wij zijn Tameson, een jong, snelgroeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in de online verkoop van technische producten zoals geautomatiseerde afsluiters, fittingen en sensoren. Wij zijn gevestigd op Strijp S in Eindhoven en verkopen onze producten door heel Europa.

Wij zijn op zoek naar een Financieel Administratief Assistent om de dagelijkse boekhouding van ons bedrijf te ondersteunen en te organiseren. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledig en correct uitvoeren van de financiële administratie en het verbeteren van de financiële processen. Dit is een perfecte instapfunctie/bijbaan voor iemand die nog bezig is met studeren en graag ervaring wil opdoen op het gebied van boekhouding binnen een collaboratieve en ondernemende omgeving van een jong bedrijf. Het kan ook een geweldige functie zijn voor een doorgewinterde professional die op zoek is naar een interessante parttime mogelijkheid. Wij zijn zeer flexibel in de mogelijke werktijden.

We bieden een breed scala aan activiteiten en verantwoordelijkheden terwijl we in een klein, gemotiveerd, niet-hiërarchisch team werken. Afhankelijk van je vaardigheden en voorkeuren ben je in staat om ons te ondersteunen in diverse taken en uitdagingen. Wij verwachten dat je minimaal 8 uur per week beschikbaar bent (meer is mogelijk, afhankelijk van achtergrond en vaardigheden). Wij bieden flexibiliteit in het verdelen van deze uren over de week, zodat je dat flexibel kan indelen en de werkdruk optimaal is.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Debiteurenadministratie, beheer openstaande posten
  • Verwerking van bankbetalingen, bijhouden van de financiële mailbox
  • Ondersteuning bij belastingaangiftes, BTW, Loonadministratie en administratie holdings.
  • Diverse andere administratieve activiteiten.

Vereiste vaardigheden, kennis en ervaring

  • HBO/WO niveau; diploma of opleiding in Accounting / Fiscaliteit
  • 1-3 jaar gerelateerde werkervaring of een vergelijkbare ervaring (projecten/stages)
  • ERP
  • en boekhoudsysteemvaardigheden (bij voorkeur ODOO)
  • Uitstekende computervaardigheden en vaardigheid met MS Office, waaronder MS Word, MS Excel.
  • Mogelijkheid om zich aan te passen aan veranderende behoeften en om zowel routinematige als complexere boekhoudkundige taken uit te voeren.
  • Resultaatgericht met een positieve instelling en ambities om een stap verder te gaan en met oplossingen te komen.
  • Affiniteit met de ondernemende omgeving van een snelgroeiend E-commerce bedrijf

Wat kan je van ons verwachten?

  • Uitstekende leermogelijkheden in een breed scala van verschillende boekhoudkundige activiteiten
  • Flexibiliteit in uw werktijden en uit te voeren taken, gebaseerd op uw voorkeuren en kwaliteiten
  • Concurrerend salaris en een geweldige werklocatie in Eindhoven

Interesse?

Stuur je vragen of motivatiebrief en CV naar careers@tameson.nl. We zijn gevestigd tussen verschillende startups op Strijp-S, het nieuwe dynamische centrum van Eindhoven.